poniedziałek, 21 lipca 2014

„Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz"

Popsułam się. To było do przewidzenia, bo wiadomo, że coś co jest niewyleczone prędzej czy później da znać o sobie. Ja się pytam tylko-czemu prędzej??

Jakieś trzy lub cztery lata temu moja kariera w kickboxingu nabierała rozpędu;)Mięśnie rosły, duma puchła aż tu któregoś pięknego dnia nabawiłam się kontuzji. Kolano niefartownie poleciało w bok. Na moje nieszczęście i na swoją głupotę trafiłam w ręce nieodpowiedniego lekarza, który jedyne co dla mnie zrobił to zapakował mnie w gips na 1.5miesiąca... (maj z nogą w gipsie to horror!)... Po wyjęciu nogi wydawało się, że jest ok, więc sprawę olałam ale do treningów już nie powróciłam:( Co jakiś czas noga przypomina o sobie i jak mi dała znać o sobie wczoraj...Uff...
Nie mogę kończyny wyprostować. Ledwo chodzę i nadal liczę na cud. Jeśli nie przejdzie do jutra to cóż,trzeba mi się wybrać do lekarza...
Nikosia widząc jak skacze na jednej nodze pomyślała, że oto matka wymyśliła jakąś nową zabawę i tak kicała za mną przez dłuższy czas... Widząc jednak, że to nie żarty podeszła dotknęła paluszkiem kolana i orzekła"mame boi noga"... Oj boli. Nie mogłam spać. Wiecie jak trudno jest spać nie mogąc wyprostować nogi-szczególnie gdy ulubioną pozycją jest ta na brzuchu? Męczyłam się strasznie.
Do tego wszystkiego byłam na dziś umówiona do fryzjera. Już raz przełożyłam wizytę, więc nie uśmiechało mi się robić to po raz kolejny. Tym bardziej, że zarosłam jak rower w pokrzywach... No i co? Z uporem maniaka dokuśtykałam pod nożyczki. :D
Tak więc piszę do Was z opuchniętym kolanem, ale za to ze zrobionym włosem:D
No to się wygadałam-od razu lepiej:)

3 komentarze:

  1. Wspólczuję bólu kolna . doskonale wiem czym to śmierdzi i jakie jest to uciążliwe ..Dobrze że chociaż udało Ci się dokuśtykac do fryzjera . nie ma nic lepszego na poprawę nastroju jak nowy fryz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak coś boli to już nic nie cieszy ciężko się skupić na czymkolwiek :) Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę na pozostawiony przez Ciebie ślad. Pamiętaj jednak- kultura przede wszystkim:) Wszelkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usunięte... Szanujmy się nawzajem...

Monika KA