czwartek, 26 czerwca 2014

Gotowi?? Do startu... START!!!

*
Witam Kochani!

  Po długiej przerwie postanowiłam wrócić w łaski blogosfery. Jak się okazuje- pisanie uzależnia a jeszcze, gdy to pisanie ktoś czyta i komentuje to już zupełnie wciąga bez reszty:)

Brakowało mi miejsca do wylewania swoich myśli. Przede wszystkim jednak ubolewałam nad tym, że moja Dziewczynka tak szybko rośnie a ja kiedyś nie będę pamiętała dokładnie tych wszystkich szczególnych chwil, które spędzamy razem. Chcę to uwiecznić!Na powyższe potrzeby powstały- Spokojnice.
. Będzie tu wszystko,co mi w duszy i sercu gra.
Mam nadzieję, że tak jak w przypadku poprzedniego bloga, również i ten znajdzie swoich sympatyków.:)


Pozdrawiam ciepło

Monika Ka



*źródło zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę na pozostawiony przez Ciebie ślad. Pamiętaj jednak- kultura przede wszystkim:) Wszelkie obraźliwe komentarze będą niezwłocznie usunięte... Szanujmy się nawzajem...

Monika KA